Nearly seventeen!

2010-09-06 @ 22:15:20

God kväll på er! Imorse så kände jag mig superförkyld så jag åkte hem efter Business English:en och la mig på soffan och åt apelsiner för att bli frisk.. Och tro det eller ej, men på eftermiddagen kände jag mig mycket piggare :)
Så då fick jag lite plugg gjort, duktigt!

Sedan så kom min  supersnälla faster och grattade mig idag (hon ska jobba på onsdag så hon kunde inte fira mig på rätt dag). Så det blev tårta och paket! Me likey ;D 
     

(Klicka för förstoring) Jag fick hårvårdsprodukter från REF.,ett par solglasögon, en läskig huvudmasage-grej och en underbar väska :D

Fick även födelsedagspengar från farmor och farfar :) Resekassan börjar fyllas på!

Sen dess har jag varit i Järna och tränat med laget. Fick reda på att vi har ispass på måndagar och onsdagar :) Så om en vecka drar det igång, finally!
Fast jag ska ju gå på is med landslaget på min födelsedag :D Snacka om bra present!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0