"Sverige går till val"

2010-09-19 @ 12:42:53

Today is the day. Valdagen. Tredje söndagen i september.
Sista chansen för folket att utnyttja demokratin och rösta, det är 4 år tills nästa gång. Ta tillfället i akt! Jag hoppas verkligen att alla röstberättigade faktiskt gör det! Röstar alltså. 

Jag är ju för ung för att rösta, otroligt irriterande kan jag säga! Så därför tycker jag att det är oerhört slappt att skita i att ge sin röst om man får! Det har aldrig känts så surt att inte få rösta som idag.. :(
Själv anser jag att Alliansen ska fortsätta styra Sverige. Men det är min åsikt och jag respekterar alla andras.. Förutom rasistiska åsikter!

Men egentligen så spelar det ingen roll om du röstar på den sittande regeringen eller den rödgröna oppositionen bara vi stänger ute de främligsfientliga partierna från svensk politik!
Sverigedemokraterna växer från dag till dag. Det är helt absurt! Rösta på de vettiga partierna ist som inte står för främligsfientlighet och hat!
Och som jag sa så ser jag helst en borglig regering på måndag, men det är upp till (de röstberättigade) svenska folket idag!

De ser väl ut att kunna styra Sverige? :P Gillar Hägglunds mobilbrukande..

Näe, men seriöst nu, gå och rösta! Rösta på Alliansen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0