Trötthet resulterar oftast i flum.. Mycket flum!

2010-09-22 @ 17:25:35
Jag är trött! Men jag skulle nog vilja påstå att några av mina klasskompisar var ännu tröttare idag, speciellt på sista lektionen, matten.. Hehe x)
Lulu och Felicia hade en skriftlig konversation om eeh.. ja, det startade iaf med Jacob (Taylor Lautner), Edward (Robert Pattinson) och Ron (Rupert Grint) - tillsammans.. Och Felicia på ett hörn. Om ni förstår vad jag menar :P
Sen gick det bara utför...

På tåget hem så förklarade Lulu lite mer om yaoi, hennes stora intresse. För er som inte vet vad det är så är det japanskt, typ noveller om manlig kärlek.. Bögporr alltså! Fast inte riktigt ;)
Det finns faktiskt light yaoi.. Och även många gulliga, romantiska stories, apparently.  
Intressant!
Btw, sök inte på "yaoi" på google, eller asså de får ni väl men var beredda! Tänkte hitta en gullig bild men nej..

Nu ska jag plugga lite och äta för att sedan bege mig mot AIK-hallen för landslagsträning :) Känner att jag är liiite för trött för 1.5 h ispass just nu, får hoppas på en adrenalinkick och att det är tillräckligt roligt!
Kommentarer
Postat av: Felicia

HAHA! Vår plan tycker jag var mycket fin xD Jag är precis lika flummig nu (men inte lika perverst) och stackars syster får stå ut med mig... Det är synd om mina nära & kära.

2010-09-22 @ 18:20:32
URL: http://bluberrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0