5 dagar kvar

2011-04-11 @ 20:04:05
Hejsan! Vilken lång dag! Imorse hade jag prov i kriminologi, det gick bra :) Fick sjukt ont i handen av allt skrivande, haha! Sen var det matte, svenska och allmän rättslära. På svenskan jobbade vi med våra dikter, sjukt kul asså! Vår klass är så knasig :D

Efter skolan åkte jag till Södertälje och gick och kände mig fattig i alla affärer i väntan på mamma. När hon äntligen kom så köpte vi träningskläder på Stadium, ser riktigt proffsigt ut ;) Fyndade lite på Vero Moda oxå, det var rea på smycken och sånt så jag haffade två halsband, en ring och ett nagellack - allt för 70 :- Hur awesome?!

Nu har jag precis varit och haft barmarksträning med laget, lite tungt nu i början men det gick bättre än jag trodde :) Och så var jag så cool i matchande löparoutfit ;P
Cooling va? Köpte en keps oxå, love it!

Grattis till Ronja som fyller 18 år idag! Och nej, du är inte gammal..!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0