April april

2011-04-01 @ 15:46:38
1 april idag. Jag har varken lurat någon eller blivit lurad. Jag hade tänkt luras, skrev ju det igår.. Men jag kom på att det var elak, onödigt och barnsligt :P Annars har dagen segat sig fram som en stor tjock grå massa, vädert has brought me down, deep down. Är så opepp på typ allt!

Dock hoppas jag att det ändras snabbt, har nämligen en trevlig kväll att se fram emot! Om några timmar ska jag möta upp Olivia i Södertälje och käka middag nånstans och efter det möta upp Axel och Niklas (Olivias boyfriend) och åka och bowla. Jag suger på bowling men jag hoppas att det blir kul iaf! Nu är frågan bara: what to wear?!

Nu ska det peppas och fixas naglar (känner att de kommer gå av om de inte filas till inför kvällen..)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0