Cupcakes

2011-04-14 @ 18:47:46
Titta vad gulliga cupcakes finaste Piñata hade gjort till oss idag på latinen! Avundsjuka? You should be ;D

Dagen har konstigt nog varit väldigt soft, trots att det är torsdag och jag är förkyld! Förutom att vi började 08 då. På håltimmen innan idrotten så fixade Ida mina och Louises naglar, sjukt fint! Taack Idisen ♥
Dock blev jag lite ledsen under idrotten, det var body pump och jag inte kunde vara med eftersom jag är sjuk.. Har längtat (ja, faktiskt längtat på riktigt!) till body pump-lektionen sedan vi fick schemat.. Surt.

Efter lunch hade vi engelska, men eftersom jag inte skulle hålla muntlig presentation idag så fick vi NP-övningar, men jag och Carina satt och lyssnade på mysig koreansk musik ist (y) Dessutom är det sol ute vilket gör en ännu gladare!
Kolla vad fint det blev! (Syns iof inte superbra.. Mkt snyggare in real life)

Nu ska jag plugga lite sociala frågor till samhällsprovet imorgon, äta pasta och kolla på film! Ha en trevlig kväll!
Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh. Sluta skriva sånthär. Det gör mig bara ännu mer deprimerad. Jag kommer inte imorgon heller, det ser ut som om det är början till en lunginflammation. Sakna mig och hälsa alla <3

2011-04-14 @ 22:55:27
URL: http://bluberrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0