Fifteen

2011-04-27 @ 08:44:29
Har sovmorgon men var uppe tidigt iaf för att sjunga för henne (stackarn) och gratta henne på rätt dag! Lilltösen fyller 15 idag! För tillfället är jag i chocktillstånd.. Insåg just att hon nu är lika gammal som jag känner mig, haha!
Hoppas att hon får en fin födelsedag iaf!
Såhär fina är vi! Bäst, snyggast och grymmast ♥

Snart ska jag bege mig till skolan för (observera!) en lektion! Onödigt eller skönt? Naturkunskap sen lite idrottsplugg med Fikisen sen blir det till att plugga rumpan av sig hemma innan fysen. Nu är det igång igen..
Kommentarer
Postat av: Glad syster <3

Tack Tack Tack Tack Tack Tack Tack Tack Tack Tack Tack Tack! <3

2011-04-27 @ 09:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0