Inte friskis bara svettis

2011-04-26 @ 20:48:32
Ligger i sängen och dör sakta men säkert efter kvällens friskis-pass. Jag var helt borta under passet och fattade typ ingenting av övningarna, tack vare skolstart och mensvärk. En del har det bra alltså.. Dessutom var träning kanske inte det bästa för min förkylningsartade pollenallergi.. Men jag kan iaf vara stolt över att jag faktiskt hartränat!

Idag hade vi sista latinlektionen, skönt men lite vemodigt - det har faktiskt varit otroligt underhållande! Men nu väntar tisdagseftermiddagar i frihet, inte helt fel :D Imorgon har jag bara en lektion mellan 10.00-11.30 (sovmorgon yeey!) Så då kan man ta tag i det växande pluggberget, uscha mig!

Nu: Dusch. Sen: Filt och choklad!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0