Kungligt bröllop

2011-04-30 @ 14:10:38
Igår var det kungligt bröllop i London! Mellan kronprinsen William och Kate Middleton. Jag följde det inte lika slaviskt som förra årets kungabröllop mellan vår egen tronföljare Victoria och Daniel, men man måste ju ändå kolla in klänningen och skvallret :)
Otroligt söt klänning, dock slår den inte Victorias.. But still, it's gorgeous!

"You look beautiful.." sa William när blivande prinsessan kommit fram till altaret.. Så gulligt!

Nygifta

Kyssen på balkongen i Buckingham Palace

Victoria strålade! Enkelt men sött. Jag vill oxå ha hatt!

Det är något speciellt med kungligheter. Mystiskt, betydelsefullt och traditionsenligt.. Det är som i sagorna, tycker jag. Mamma sa igår att hon inte skulle vilja vara kunglig - för att man inte har något privatliv, man inte kan göra vad man vill, inte kan ha ett vanligt jobb och inte får bete sig hur som helst (vilket man iof inte får, även om man inte är kunglig..). Jag skulle vilja vara prinsessa iaf, haha. Det tror jag egentligen att alla vill, iaf lite grann, innerst inne.

Ska ta och leta upp en groda att pussa på i hopp om att det blir en prins..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0