Nu är det loooov!

2011-04-15 @ 18:52:24
Det är påsklov, mina kära vänner! How wonderful?! Dessutom gjorde vädret årsbästa idag! Samhällsprovet gick bra, tror jag, jag skrev ca 20 A4-papper iaf.. Fråga mig inte varför :P

Efter skolan hade jag möte med Zsuzsa på DeLaval, som erbjöd mig sommarjobb på Legal dep. när jag vill och typ helt på mina villkor. Kan livet bli bättre undrar ni? Och jo, det kunde det! För jag fick äntligen träffa min lilla sjukling Felicia idag (dock hemma hos henne då hon är in-progress-of-getting lunginflamation.. KRYA ♥) Vi satt och catchade up i solen, mycket mysigt! Som grädden på moset så drar jag till Turkiet imorgon.. My life is complete!

En awesome fredag och start på lovet önskar jag er alla!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0