Påskdagen

2011-04-24 @ 13:29:08
Glad påsk alla fina!

Har typ glömt att det är påsk.. Jag känner att just påsken är lite överskattad, eftersom jag inte är troende så handlar påsken för mig om att få massa små (jag får alltid flera små ist för ett stort..) påskägg med äckligt godis i som man trycker i sig iaf, äta traditionell svensk högtidsmat (sill och sånt) vilket jag inte gillar och alla tar in björkris som gör att jag inte kan andas. Men jag ska inte vara så neggo. Påsk är mysigt för det betyder att det är vår!

Kom nyss hem från Rönninge där gårdagen och natten spenderats med massa trevligt folk. Snart ska vi till farmor på påskmiddag (hon har gjort köttbullar till mig, den enda högtidsmat som jag gillar typ). Sen hoppas jag på att få träffa mina tjejer för att catcha up lite :)
Nu: Sola!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0