Schengen

2011-04-07 @ 09:05:11

God morgon kära medmänniskor! Hoppas alla mår bra, trots gråmulet väder och det faktum att det är torsdag. Själv är jag trött, är helt död efter gårdagens träning.. Dessutom är det längsta skoldagen och jag har massa plugg att göra ikväll. Och så måste jag börja välja ut kläder till Turkietresan! Det hamnar dock på plussidan (y)

Just
nu har jag samhällskunskap och ska repetera frågor vi gjort hundra gånger förut och kan typ utantill. Prov om en vecka :P Sen har vi geografi, idrott, lång håltimme, svenska och naturkunskap, kul va?

Här får ni så länge.. Mums!

Schengensamarbete
= polissamarbete, rättsligt samarbete, harmoniserad viseringspolitik och enhetliga yttre gränskontroller inom EU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0