Söderhäng och cityshopping

2011-04-02 @ 18:24:05
Nu är jag hemma igen. Sov hos min moster i natt, kändes enklare att sova där än att ta sig hem från stan igår kväll :) Vi hade askul igår! Först träffade jag Olivia i Södertälje och åt mat, sen mötte vi upp Niklas och Axel i stan. Bowlingen gick mycket bättre än förväntat, jag kom tvåa! Trots att Axel typ utklassade oss alla.. Efter bowlingen hängde vi lite på Mariatorget och väntade på moster skulle komma och "hämta mig" :) Supermysig kväll!

Idag har jag först ätit en supergod frukost hos moster, shoppat med Carro i city. Sedan var det tänkt att jag och lillkusinen skulle gå på bio men hon hade feber så vi gick hem till dom och spelade spel och kollade på Winx club ist!
Har inga planer för kvällen än.. Men den som lever får se ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0