Towards Solna Is

2011-04-03 @ 11:15:25
God morgon (ja, klockan är 11 men för mig är det morgon iaf). Har precis tryckt i mig massa frukost och ska bara packa trunken sen bär det av mot Solna Is för SUS-träning! Vi har en cup nästa helg, sista cupen för mig denna säsong. Efter träningen ska vi ha möte om framtiden - om vi ska åka till Prag och spela cup i sommar, vara med i finska ligan och/eller om vi ska spela klubblags-VM!
Jag vill såklart göra allt men tyvärr har jag ju inte tid.. Tur att det finns folk runt mig som kan stoppa mig från att tacka ja till allt :)

Just det, igår kollade vi aldrig på Grease 2, fastnade framför nån annan film ist. For the money hette den. Egentligen var den inge bra men en snygg vältränad Matthew McConaughey gjorde det omöjligt att byta kanal, hehe..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0