Bästisar

2011-08-19 @ 01:00:58
I know, det sa man när man gick i typ tvåan.. Men tjejerna är mina bästisar. De är bäst! Jag är så otroligt tacksam för att jag får ha så fina vänner! Allt jag gjorde var att välja ett gymnasieprogram. Jag hade lika gärna kunnat välja något annat.. Men det gjorde jag inte och inte de heller! Vi blev JUSK09, och det är något av det bästa som hänt mig. Jag hoppas att alla som börjar gymnasiet nu i år får en lika bra klass och start som jag fick!

Vi har känt varandra i två år, men det känns som en hel livstid. Det måste väl säga något om hur nära vi kommit varandra. Jag skulle aldrig klarat gymnasiet och livet utan dem!

Två-årsdagen firades inne i stan med den sysselsättningen vi kan bäst - sitta och skitsnacka och äta. Idag blev det Taco Bar och Coffeehouse by George. Myspys!

Ni är bäst!

Felicia gjorde klisterlappar på jobbet med "vårat datum".. Söten!

Louise ♥ Felicia ♥ Carina ♥ Emelie ♥ Fredrika ♥ Ida ♥ Linnéa ♥ Alina ♥ Ronja
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0