En kosmisk kärlekskram..?

2011-08-28 @ 12:26:16
I fredag åka jag som sagt till ishallen för första gången denna säsong och tränade tillsammans med finska topplaget Seven Ringette. De var skitbra och det gick sjukt snabbt. Det var lite ovant men riktigt kul! På kvällen följde två tjejer med och sov hos oss. Lite svårt att kommunisera när man inte talar samma språk, men det gick. Igår morse var det uppstigning 07 för nästa ispass.

Efter träningen åkte jag och familjen till Söder och var med på lillkusinens 6-årskalas, så kul! Efter några timmars tårtätande, lekande, skattjakt och kramar med kusinerna så var det match mot finskorna. Vi förlorade, men inte så stort som man kunde trott, haha!

kvällen mötte jag uppp Emilia i stan för att fira hennes 18-årsdag (som är idag!) med McDonald's mat och massa prat! Efter ett tag så åkte vi till Södertälje, eftersom det inte finns något att göra i stan om man är unbder 18 efter 20.. Och eftersom det hela var ganska oplanerat så gick vi till Maren där det var Kringelfestivalen för att kolla om det hände något och om någon vi kände var där. När vi kom fram var det fullt med folk som satt och väntade på något.. Och efter typ 10 minuter så kommer Thomas DiLeva gående (!) så vi kollade lite på honom och så träffade vi Linnéa lite snabbt efteråt :) En spontan med riktigt lyckad kväll!
"and we talked to ourselfs - what the fuck?!" när han kom helt plötsligt..

Nu ska jag till Ikea och köpa glas till mitt cocktailparty (18-årsfest) och kolla efter klänning och skor! Ha en lugn söndag på er :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0