Friends

2011-08-03 @ 12:05:36
Har ingen blogglust alls. Vilket förmodligen beror på vädret och att jag faktiskt inte har något att skriva. Igår kom som sagt Emilia hit när hon slutat jobbet. Det var meningen att vi skulle bada, men vi dröjde kvar här hemma lite för länge och när vi väl kommit ner till bryggan var det inte alls varmt och soligt.. Så vi försökte sola ett tag men insåg att det var för molnigt och kallt. Haha xD
Så det blev massa babbel, middag och ett Vänner-avsnitt ist :)

I eftermiddag ska jag in till stan och träffa några klasskompisar som jag inte träffat på alldeles för länge. Det är det negativa med somrarna, att alla drar iväg åt olika håll och att alla har olika scheman och planer. Ska inte ta tåget förens 15 så jag vet inte riktigt var jag ska göra tills dess.. Pallar inte att sola en dag till, iaf inte min hud. Jag tillhör nämligen den sortens blondiner som är lika blekfisar på huden som håret. Bränner mig direkt!

Kanske ska ta och kolla några fler Vänner-avsnitt..? Fast det tar emot att inte njuta av sommarvädret..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0