Tratten!

2011-08-30 @ 21:17:09
Idag började jag väldigt, konstigt nog störande sent, nämligen halv två. Dock kunde jag inte njuta av en (alldeles för) lång sovmorgon utan var tvungnen att bege mig till Vårdcentralen för att ta sista gardasil-vaccinet. Det gjorde galet ont :( Efter det var det kollade jag efter en cocktailklänning i Södertälje (hatar att shoppa själv..) men hittade ingen och vågade min aldrig in i Prinsessa (butik där man kan köpa bröllopsklänningar och festkläder). Måste samla mod och släpa med mig någon dit.

I skolan hade jag historia, fett pepp, och sen första Engelska C lektionen. Min engelskalärare Gwendoline talade snäll och lite smått skadeglatt om för oss att om vi inte gör alla uppgifter hon ger oss kommer vi dö. Och så är det tydligen onödigt att läsa kursen om man inte ska ta Cambridge CAE.. Dessutom har hon en mysig fransk dialekt. Jag gillar henne.

Efter skolan mötte jag och Louise upp Emilia och tog en promenad med Itaz och Edison (hundar) och sen en fika på Kafé Tratten, supermys!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0