21 Juli

2011-12-01 @ 23:20:30
Den soliga! Den här dagen var varm, solig och somrig :D Så vi tog tåget in till vår favvopark i Manchester. Vi kollade på ett sliskigt par, köpte lunch på Pret-a-Manger och satte oss i solen och åt. Vi blev fotograferade med ett par afrikanska turister (vilket hamnar på min konstigaste-som-hänt-mig-lista), blev misstagna för att vara britter och såg massa brittiska barn i skoluniform.

kvällen följde vi med Michehe ut med hennes vänninor. Jag hade träffat de flesta förut vilket var lite kul. En av dem har gjort ett armband till mig (hon är designer)! Det började med en drink på en pub (med en snyggsnyggsnygg bartender som ignorerade oss) och sen åkte vi till en italiensk restaurang och hade en supertrevlig kväll!
Utan jacka!
Tagga till ;D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0