24 Juli

2011-12-13 @ 12:00:00
Dagen efter London.. Sov vi länge, packade klart våra väskor (vi påbörjade packningen mitt i natten när vi kom från London), åt frukost och åkte in till Manchester med familjen Swain. Det var superfint väder så vi hängde lite i vår favvopark. Jag köpte mina ascoola pumps på Primark medan de andra köpte presenter till sina familjer. Sen köpte vi ett tackkort till familjen och mötte upp dem vid en doughnut shop, Krispy Kreme, där vi proppade i oss för många, supersöta doughnuts istället för lunch.

Sedan åkte vi till flygplatsen där vi försökte säga hejdå till pojkarna (som inte kunde stå stilla efter allt socker), kramade Michele och Andrew och sa hejdå till England för denna gång. Sen  gick vi till tax freen där vi spenderade typ en timme bland alla böcker och tidningar.

planet fanns svenska tidningar så vi spenderade flygresan med att uppdatera oss om vad som hänt i Norge och om Amy Winehouse död (den dagen vi var i London). Jag kunde inte slita mig från tidningarna, det kändes som att man varit på en annan planet och kom tillbaka till verkligheten. Slutade med att både jag och Felicia satt och grät. Tror inte jag någonsin varit så tyst i deras sällskap..

När vi landat blev det kramkalas, utfrågning och McDonald's tillsammans med Felicias familj. (Louise började jobba dagen efter vi kom hem, stackarn.. Landade runt elva på kvällen)
En fantastiskt rolig vecka med två underbara tjejer!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0