Au Pair!!!!!!

2011-12-15 @ 22:07:13
Har varit på ett Cultural Care-möte ang. Au pair-jobb. Och om vi säger så här, jag ville åka innan - nu bara MÅSTE jag åka! Så j*vla awesome ;D Vi fick en lång informerande genomgång (av typ allt), ställde lite frågor och blev sedan intervjuade av en fd. au pair. Josephine, au-pairen som intervjuade mig var supergullig och bröt på amerikanska typ, haha! Hon tyckte min engelska var mer än bra (haha) och att jag hade massa bra egenskaper (Yeey!)
glad tjej!!

jag är liksom beredd att dra NU! Men inte då. Ska ta körkort, ha jullov, plugga skiten ur mig (en termin kvar) och ta studenten först.. Well, details :P But first of all är det religionsprov.. Back to the studies!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0