JAG. VILL. SOVA!

2011-12-07 @ 16:24:07
Kom hem för ett tag sen, helt slut. Och ändå är detta en av mina korta dagar.. Började iof tidigt imorse, 8.10! Hade religion där Nader rörde ihop islam ännu mer än han redan gjort. Vi har ju precis läst muslimsk rätt (vilket betyder lärt oss allt om islam) Men nu säger religionsläraren tvärtom. Fattar ingenting längre. Ska man lyssna på juridikläraren (som är muslim) eller religionsläraren (som varit muslim och kan typ allt)??

Sen hade vi historia, 12 i klassen anmälde giltig frånvaro (alltså skolkade), Lalle såg uppgiven ut och dessutom har bara jag och en till har lämnat in uppsatsen om mänskliga rättigheterna som skulle vara klar idag. Hjälp. Jag fick massa feedback iaf, vi pratade typ halva lektionen om fotnoter och källförteckning och jag fick se hans slutarbete från högskolan. Efter det hade vi lunch och naturprov, vilket gick...bra. I guess.

Nu ska jag ta och börja på idrottsuppgiften och tagga till. Ikväll är det match!!
Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv; Ja, absolut! Så tycker jag att vi gör :D

2011-12-07 @ 17:38:15
URL: http://bluberrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0