Julmys hos Alina

2011-12-04 @ 13:37:28
Igår hade vi julmys hos Alina! Jag kom dock senare eftersom jag spelade match. Det blev i alla fall julmat, risgrynsgröt med mandel (som jag tyvärr missade), massa julgodis och cupcakes! Vi hade riktigt mysigt bland allt julpynt Alina hade, så otroligt fint!

Vi, tjejerna i klassen, hade även Secret Santa (julklappsbyte). Jag fick en body butter och en NYC-tavla från Alina!! Den är så fin! Asså jag har alltid velat ha en sån tavla men aldrig köpt nån. TACK söta Alina! Jag köpte till Felicia, jag tror hon gillade det. Och det gjorde alla andra oxå. Det blev riktigt lyckat!
Mina, bästa, presenter från Alina. Och en liten glimt av Felicias!

Det var en supermysig, rolig, julig, trevlig och bra kväll, som vanligt med dessa tjejer ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0