Svidande ögon

2011-12-17 @ 00:16:31
Sitter nedbäddad i sängen med svidande ögon efter den otroliga mängd smink, som tills för några minuter sedan befann sig på mitt ansikte. Har haft en fantastiskt fin kväll. Det är inte varje dag man får en sån här upplevelse ! Kände mig otroligt fin. Man blev sminkad (och innan det fick man sitta och vänta i ett fint rum med godis!), hårstylad, fotad, fick komplimanger och bilderna blev verkligen superfina!
Innan jag sminkade av

Köpte dock bara två bilder, det var ganska dyrt. Men jag hade gärna velat ha flera.. Visar någon dag! Är riktigt trött, hade ju prov i morse. Det gick bra men jag hatar att ha prov innan 10 på morgonen! Nu ska jag ta och äta upp mina cocktailtomater, mandarinen (är så hungrig!) och uppdatera mig på andra människors fabulous liv på bloglovin.

Sen måste jag borsta tänderna.. GUD vad jobbigt! God natt ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0