40 år, 4 år och 5-5

2011-02-06 @ 23:10:47

Gårdagen hos Felicia var mycket rolig, trevlig men en aning tröttsam oxå. Jag och Felicia hjälpte ju till med massa saker, typ disk och ta fram mer mat, dricka m.m. på hennes mammas 40-årsfest!
Fick även träffa typ alla hennes kusiner (och massa andra släktingar), trevligt! Hennes yngsta kusin, Gustav, var såå söt! Han var bara 14 månader.. Couldn't take my eyes of him ;)

Det blev ganska sent igår, plus att jag gick upp 08 i lördags så jag var helt slut idag. Men det var bara att kliva upp och åka och fira min egen lilla kusin, Elina som fyllde 4 år igår :D Så det blev lite uppladdning med tårta inför juniormatchen mot Kista.
Inte den bästa uppladdningen to be honest.. Det blev oavgjort, 5-5. Själv är jag otroligt besviken (oerhört dålig förlorare, och det känns som att vi förlorade..)
Men många påstod att det var en av de bästa matcherna vi spelat så.. Man får vara glad för det lilla :) Dessutom är risken att vi inte kommer till SM-final ytterst liten nu, yeey xD

Nu ska jag plugga kriminologi och tagga inför dansdagen (fy fan!) imorgon! Natti♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0