500

2011-02-21 @ 16:25:04
Monday, lovely. Segt som vanligt på måndagar. Började 08 med kriminologi sen var det lunch, matte och svenska. Åkte hem sen, orkade inte gå på Allmän rättslära.. :P Fick tillbaka mitt matteprov oxå, fick G. Vet inte om jag ska nöja med att det är godkänt eller vara sur på mig själv för att det är (enligt mina egna bestämelser) oacceptabelt att bara få ett G..?

Kallt som satan är det oxå. Längtar till våren och värmen! Mest av allt längtar jag efter att få ta med sig McD's mat ner till Marenbryggan och softa där med vännerna, underbart!
Underbaraste sommar hang-out ever!

Nu ska jag äta en Gorby's och packa trunken. Dags för träning!
Btw, detta är mitt 500:e inlägg!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0