Hehe

2011-02-24 @ 21:53:52
Nu har jag ätit och skrattat med och åt syrran, haha Hon är så rolig! Får mig (oftast) att asgarva :D Nu är snart denna helvetestorsdag över, yes! Hade lektioner mellan 08 och 15.50 (joooobbigt!) sen åkte jag till faster och fikade och kollade på skid-VM.
Sveriges Marcus Hellner spöade nämligen norska favoriten Petter Northug, HA! Även svenskt på bronsplatsen ;D Så skönt att ta första guldet från norrmännen när de har VM på hemmaplan!
Lite motvilligt måste jag erkänna att norrmannen är sötast av dem.. :P Meeeen guldet slår högre!

Spelar verkligen ingen roll vilken sport det är, det är alltid lika kul när Sverige vinner! (Särskilt om det är mot Finland, Norge eller Danmark) :D
Imorgon har jag sovmorgon, tre lektioner och sen väntar lovet! Yeey xD
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0