Kladdkaka med smartis

2011-02-15 @ 08:56:21
God morgon kära followers ;D Hoppas ni sovit gott. Jag har sovit jättebra, är superpigg! Jag har precis bakat en kladdkaka med smartis i, på begäran av Felicia. Egentligen är det non stop i, men jag hittade ingen smartis och vad är skillnaden egentligen?? Det är min tur att ta med fika till latinen. Jag tror att den kommer bli supergod :) Desutom är ju kladdkakesmet typ bästa frukosten, haha!
Idag är den längsta dagen i skolan, går till 16.40.. Blää! Och sen ska vi träna bort kakan på F&S :D
Det enda problemet just nu är att jag inte riktigt vet hur busstrafiken ligger till.. Går min buss överhuvudtaget? Känner att jag kommer komma lite sent :(
Ha en bra tisdag på er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0