No shoes for me

2011-02-01 @ 22:04:42

Jag har lovat mig själv att spara pengar i år, som ni kanske vet är jag väldigt dålig på just detta. Dessutom så har jag, av okänd anledning, slagit vad med Felicia, nej snarare lovat henne att jag inte ska köpa något till mig själv i under en hel månad.. Jag tror inte vi har bestämt än om jag får köpa mat, Felicia??
Jag tänkte till och valde februari, smart som jag är..!

Även fast det bara är 28 dagar (nu 27) så känns det en aning omöjligt.. Jag menar, ingen shopping på en hel månad!!
Fast jag kan inte svika min stolthet genom att ge upp, och därmed låta Felicia "vinna". NEVER!
De sista dagarna av februari ska jag spendera i Berlin med familjen, en shoppingweekend.. Felicia, då kan du glömma vår överenskommelse!

Så tills jag kommer till Berlin så lever jag i fattigdom, typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0