Non stop är verkligen beroendeframkallande..!

2011-02-16 @ 16:31:07
Imorse så kom jag lite tidigare till skolan än vad jag egentligen behövde för jag åkte med pappa, som hade ett möte kl. 08. Min lektion i allmän rättslära började halv nio. Men tror ni inte att skitlektionen är inställd?! Blev såå irriterad.. Så min första lektion började 10 istället. Så jag satte mig och pluggade matte (har prov på fredag) men jag kan inte påstå att jag blev mkt smartare av det..

Sen så flöt skoldagen på som vanligt. Ovanligt god skolmat :) Dock så var det väldigt kallt att ta sig hem, fryser konstant nu för tiden.. Ikväll ska jag till ishallen och hjälpa till på ungdomsmatchen, sekretariatet igen. Wish me luck!

Nu ska jag skriva ett svenska tal om tid..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0