Seg i huvudet

2011-02-17 @ 22:08:36
Nu orkar jag inget mer! Har pluggat matte enda sen jag skrev förra inlägget, är totalt slut i huvudet. Men det känns som att jag fått in det mesta (Y)
Brukar ni oxå känna att hjärnan blir helt såsig eller seg när man har råpluggat i flera timmar? Eller är det bara jag..?
Det får gå som det går imorgon på provet, kan inte ta in mer information nu..

Ska gå och ta en dusch, måla naglarna och drömma lite om Berlin ist! Har jag sagt det? Jag och familjen drar till Berlin nästa helg :) Kom nyss på att det är snart.. Trevligt :D
Har bara varit i Berlin en gång tidigare. Höstlovet '09, med familjen och the Runhellen's ;)

Det var en otroligt cool stad, mycket annorlunda från andra europeiska storstäder jag besökt. Jag råder er att åka dit, särskilt om ni gillar nutidshistoria och/eller kontraster.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0