Sickness

2011-02-15 @ 22:11:52
God kväll! Jag är och har varit så himla pigg idag! Vet inte varför men det är såå skönt att inte vakna trött och sedan förbli det hela dagen (så som jag brukar känna mig). Dock så blev det lite bussproblem och sen tågförseningar imorse så jag missade nästan hela franskan.. Sen hade jag geografi, vi håller på med demografi - min favvodel i geografin, och till sist latin.
Latinlektionen var som vanligt seg och jag börjar på allvar bli lite orolig för våran lärares mentala hälsa.. Hon är.. speciell, minst sagt. Men vi fick iaf äta min goda smartis-kladdkaka :)

Efter ett paket nudlar var jag, Felicia och Lulu och tränade på F&S. Svettigt men kul, som vanligt :)
Alltså det känns som att alla är sjuka för tillfället. Halva laget ligger hemma med feber. Imorgon spelar ungdomslaget match, spelarbrist! Men det kommer såklart gå bra iaf ;) Ska ta och c-vitaminbomba mig så att jag håller mig frisk!
Börjar 08 imorgon, örgh. Godnatt på er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0