All in

2011-01-29 @ 11:59:43

Goddagens! Eftersom jag, tillskillnad från alla andra tonåringar, var uppe redan 08 imorse så är det dag för mig nu. Träningen med tigrarna gick bra, dock så hade vaktmästaren skitit i att ställa fram musikspelaren så vi kunde inte ha skridskodisco (som utlovat), resluterade i en del ledsna miner.. Men jag räddade det med lite lekar och spel :)

Efter en
andra frukost (alltid när det är morgonträning) så håller jag och familjen på att städar huset, ikväll kommer hela ungdom/junior hit för ringetteparteeeey! Kommer bli awesome ;D

Snart ska jag tillbaka till ishallen och tjäna pengar, ska döma flickmatchen mot USK, wish me luck :)


Nu kör vi! Ha en toppen lördag!

Kommentarer
Postat av: Fika

Jag var faktiskt uppe kl. 7! Fast inte med flit dock... Men ändå!! xD

2011-01-29 @ 15:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0