En lite för lång dag

2011-01-27 @ 19:23:29

Jag har varit uppe sedan 06 imorse, supertrött. Var i skolan 8 timmar, blev bara tröttare och tröttare. Sista lektionen var kaos! Det är inte hälsosamt att gå i skolan till 16, särskilt inte när man börjar 08!
Hade min presentation om ringette idag på engelkan iaf. Skönt att ha den gjord, men den blev inte riktigt som jag hade planerat.. Jag sa typ inget av det jag skrivit ner och dessutom så blev jag avbruten av nån kille som började chatta till mig på vklass (det syntes på smartboarden så att alla såg, pinsamt!).. Jag blev irriterad. Men förutom det så gick det bra :)

När jag kom hem, trött och hungrig, så hade syrran precis satt på Salt så jag kände mig tvungen att slå mig ner i soffan och kolla på den. Såg den aldrig då den gick på bio, konstigt nog. Riktigt bra film, recension kommer snart.
Nu ska jag göra den sista svenskauppgiften och sedan franska.

Over n' out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0