En riktig målvakt

2011-01-17 @ 21:45:45

Godkväll på er! Jag har nyss proppat i mig massa pannkakor så nu är jag supermätt. Dagen har förövrigt varit lång och ansträngande men väldigt rolig! 
Började med kriminologi 08 efter massa spring och salsletande (nya individuella val, you know), det verkar vara en väldigt intressant kurs och läraren jättebra, kriminologi är lite fördjupning (ur en annat perspektiv) på straffrätten, som jag precis har avslutat. Pluspoäng kanske.. ;)

På träningen så fick vi lite extra målvaktsträning av Elins målvaktspojkvän Timmy Cortinovis. *vill oxå ha en målvakt*
Han är superbra iaf och ska typ provspela till "förberedande landslaget", alltså framtidens landslag. Jag kände mig klumpig, dålig och stel men det var skitkul och väldigt bra! Han var en superbra tränare (a) Hoppas att han vill komma tillbaka nån gång :)

Nu ska jag vila upp mig till morgondagen! 9:orna kommer nämligen på besök och messar till det med vårat schema (har bara två lektioner i Allmän rättslära).
Natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0