Första januari tvåtusenevla

2011-01-01 @ 20:16:12

Nytt år, nya tag och nya möjligheter! Jag ser verkligen fram emot 2011, jag har bestämt mig för att göra året minnesvärt! Höjdpunkten är såklart min 18 årsdag!

Men först, slutet av 2010, som firades med familj, grannar, vänner, Felicia och Lulu! Tjejerna kom hit lite tidigare för hårlockning, sminkning, manikyr och uppladdning! Alla blev supersnygga, såklart! På kvällen blev det paketöppning, fotografering (med Felicias kamera, bilder kommer), middag och fyverkeriskjutande hos våra grannar. Mycket trevligt!
På tolvslaget blev det fyverkerier (såklart), massa pussar och kramar och så skålade jag, Felicia och Lulu typ hundra gånger, trots att champagnen tagit slut, för allt 2011 kommer erbjuda. Vi somnade runt halv sju efter massa framtidsprat och en 2011-lista :D

Det blev en rejäl sovmorgon till 14 som följdes av en lång frukost. Men det är okej att ta det lugnt på nyårsdagen. Efter att tjejerna åkt så har jag kollat på film, ätit middag och bakat kladdkakemuffins! Snart blir det mer film och muffins, en riktig slappardag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0