Geografi

2011-01-12 @ 13:57:47

Är nyligen hemkommen från en mindre ansträngande dag i skolan. Mentorstiden och Straffrätten var inställda så jag började 10.10 med Geografi. Efter det hade vi lunch och räknade ut hur mycket tid Felicia lägger på olika grejer i veckan, t.ex. sova, äta, träna, plugga, vara på toa (?) osv. Vet inte varför vi gjorde det though. 

Engelskan bestod bara av att vi fick reda på att vi ska göra en muntlig redovisning om valfritt ämne till nästa vecka, sen kom det bästa av allt INGEN MATTE! Jag tror att vår engelskalärare är lite utbränd, stackarn! Hon är väldigt ambitiös och har gett oss massa inlämningar och jag förstår verkligen inte hur hon ska orka läsa igenom allt!

Så jag har i princip bara haft en lektion idag. Soft! Nu ska jag tvinga mig själv att göra svenskan.. -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0