Hejsan hoppsan

2011-01-23 @ 22:37:34

Guuuuud var trött jag är! Har precis lagt ner min sista energi på att skriva en rapport på Sturebymordet. Kul söndagsunderhållnig.. NOT!
Idag är jag inte i mitt esse direkt. Jag sov max 3 timmar inatt, vaknade till och från det korta stund jag faktisk sov och mådde sjukt illa när vi skulle sova. Dessutom har jag PMS. 

Tjejkvällen hos Linnéa igår var iaf superrolig! Vi åt tacos och skrämde upp varandra med massa läskiga historier (+ att vi var långt ute i skogen i Hölö, låångt från civilisationen). Sen spelade vi Oogah Chakka (sångspel typ, mycket pinsdamt men underhållande) och Draw - med fula och laddade ord (ritspel, även det pinsamt men mycket underhållande). Haha, tror jag aldrig skrattat så mycket samtidigt som jag haft panik över att inte kunna rita förståeligt.

Idag släpade jag mig upp till Sollentuna, trots att hela kroppen skrek "åk hem och lägg dig i sängen och ät choklad och tyck synd om dig själv". Dessutom så kändes det tråkigt att behöva åka före alla andra, bäst för er att ni inte hade massa kul utan mig, haha :P
Det var Tigerligaspel i Sollentuna och eftersom jag är tränare så kände jag mig manad att infinna mig. Det var faktiskt väldigt roligt, trots lite dramatik och gråt (alltså inte för min egen del utan de små flickorna) innan matcherna drog igång. Mina småtjejer var sjukt bra! De "krossade" alla! Nästan iaf. Riktigt stolt över dem :D

Imorgon börjar jag 08, fuuuuuuuck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0