Min prins!

2011-01-04 @ 01:47:11

Har spenderat eftermiddagen och kvällen hos Felicia med vänner och narnianer. Mycket trevligt! Alltså vi kollade på Narnia 1 och 2.. Lite senare kom även Alfred, Niklas och Axel (Felicias killkompisar) förbi.
Snart ska jag sova, måste vara utsövd till morgondagens bestyr. Ska nämligen stå och representera ringetten på Sthlm Winter Games och försöka få massa små tjejer att börja spela ringette :) Ska även åka på plastis för första gången i mitt liv, experience!

För att sammanfatta dagen: Linnéa och Lulu har konstiga Narniarelaterade feticher, män i uniform/krigsrustning är såå sexigt, prins Caspian (som spelas av Ben Barnes) är typ världens snyggaste, gulligaste och sexigaste, Narnia och Sagan om Ringen innehåller i princip samma saker med Narnia är så mycket bättre tack vare prins Caspian, och han kan inte ersättas med Legolas, Felicia!

Här har ni nått att drömma om! I know I will.. :P

God natt på er ♥

Kommentarer
Postat av: Felicia

Legolas, säger jag bara. Legolas.

2011-01-05 @ 00:49:03
URL: http://bluberrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0