Nacka Forum

2011-01-20 @ 21:53:38

Idag så har jag haft tre lektioner och två (långa) håltimmar. Imorse hade vi första lektionen med nya samhällsläraren, han verkar jättebra. På idrotten fick vi veta vårat betyg på senaste provet, jag fick MVG, 24/26 poäng, yeeey!

Efter lunchbesök på McD's i Tumba (aldrig varit där förut typ..) och en flummig naturlektion så åkte jag till Nacka Forum med mamma och syrran och shoppade! Supermysigt :D
Nacka Forum är stort, fin och superfräscht, åk dit! Och så åt jag jättegod mat på mysiga Meze Lounge, yummie! Köpte (nja.. mamma köpte, hehe) två linnen, två t-shirtar med supergulligt tryck och ett par leggings :)


Nu ska jag läsa fransk novell.. Natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0