NP i Sv B?

2011-01-31 @ 17:53:40

Idag började våran svenskalärare, Lalle, berätta om nationella proven i svenska. Jag vet inte vad alla andra tyckte men personligen så anser jag att det är lite tidigt, faktiskt. Vi ska ju liksom göra dem i november..
Dessutom så gillar jag inte att det skriftliga kommer betyda mer än det muntliga (föredrar muntlig redovisning).

Jag började 08 imorse som vanligt på måndagar. Ovanligt pigg för att ha gått upp så okristligt tidigt, vilket iof inte betyder att jag är särskilt pigg.. Hehe x)

Har inte varit en särskilt speciell dag, vanlig måndag typ. Dock så är våran träning inställld så resten av kvällen kommer spenderas åt plugg (it never ends!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0