Prefix

2011-01-25 @ 19:21:30

Äntligen hemma! Mina tisdagar är väldigt långa och riktiga sömnpiller. Jag har franska, geografi och latin. Sedan så brukar jag även träna med mina klasskompisar på F&S, men idag bestämde vi att vi skulle spara pengarna (otroligt dyrt att träna) och plugga ist.

Imorse så var både bussen och tåget försenade så jag kom typ en halvtimme försent till franskan :( inte kul! Förstörde typ hela dagen. Jag kan ju även meddela att jag, liksom de flesta kvinnor, en gång i månaden är lite extra känsliga.. Jag byter humör hela tiden, glad, ledsen, skitförbannad osv. Det "roliga" är att typ halva klassen har samtidigt.. Gud, humörssvängningar!

Vi hade prefixprov på latinen idag.. Usch, säger jag bara. Hoppas nästan att jag måste göra ett omprov, det gick bajs!

Jag ska ägna kvällen åt att plugga svenska. Döda mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0