Tigrar

2011-01-08 @ 16:46:34

T R Ö T T !
Imorse så vaknade jag 07.45 för att bege mitt till ishallen och träna småtjejerna, är ju tränare numera (a) Åldersklassen, som kallas Tigerligan, är mellan 0 till 6 år, och de är såå söta! Det var första gången jag hade hand om en träning själv, eller jag och Moa tillsammans men bara vi "barn". Det var några pappor med men de lämnade ifrån sig allt ansvar så jag fick befälet right away, najs!
Måste säga att tjejerna imponerade, de var grymma på skridskorna, så nu är det bara lite spelövningar, klubbteknik och skott kvar, alltså det roliga ;) De ska bli livsfarliga!!

Efter tigerträningen så var jag hemma i typ en timme och åt lite mer "frukost" och sen var det bara att åka tillbaka till IP för storsamling med SUS! Mycket roligt ;D Oerhört trött though..
Vet ni, det är två supersöta USK-tjejer som håller på att arrangera en skidresa för oss i SUS, awesome! Skulle ju vara hur kul som helst (a)

Ikväll ska mamma och pappa på fest med gymnsiekompisarna, tänk när jag är 40+ och går på fest med mina nuvarande klasskompisar..haha xD Iaf så ska jag och syrran ha film-mys-kväll med pizza och Ben and Jerry's ;D Tror jag överlever kvällen..

Ha en mysig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0