Trettondagen

2011-01-06 @ 14:06:14

Idag är det trettondagen, en av de konstiga röda dagarna i den svenska kalendern. Då får vanliga kontorsarbetare vara lediga utan anledning.. Förutom min mor eftersom hon jobbar med the UK (United Kingdom = England typ..) och de skiter i om vi är lediga i Sverige..
Anyway, idag ska jag till farmor och farfar på middag och då får jag träffa Olivia och hennes familj, trevligt! Så jag ska ta och klä på mig och hoppa över till farmor..

För tillfället sitter jag och chattar med Emilia och vi uttrycker vår stora passion för skor.. Shoes.. Som jag svurit att inte spendera alla mina pengar på i år. Well, we'll see about that..


Haaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0