Dag 16 - Min första kyss

2011-07-03 @ 17:26:51
Nu blev det personligt här.. Hehe. Men jag ska försöka ta det så opersonligt och objektivt som möjligt.

Jag var nog ganska "sen" med min första kyss. De flesta av mina vänner hade redan fått den så följaktligen hade jag hört ett par utläggningar om hur det var. Det förvånade mig var att det inte alls var som jag hade fått berättat för mig. Det är klart att det är olika för alla. Och det beror väl på var och när och alla andra contributing facts. Men för mig var det inte blött eller trevande. Det var mysigt.

Jag har aldrig känt ett behov av att ha det avklarat. Jag ville inte tvinga fram något jag sedan skulle ångra (Har flera kompisar som ångrar sin första kyss. Och det känns fel och lite synd) Jag ångrar inte min första kyss även om det inte var med Mr. Right. Men det kan man inte direkt förvänta sig heller. Det var inte perfekt men det var en början.

Puss på er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0