Ekonomi-tant..?

2011-07-05 @ 13:36:16

Nu har jag gått och blivit ekonomi-tant oxå :( Eller nja, men jag håller iaf på att fylla i ett patentsystem med kostnader från 2009 och 2010. Ganska enformigt faktiskt. Men så går det när man jobbar för snabbt, då får man tråkiga extrauppgifter :P

Isträningen
igår var superkuuuuul! Så sjukt roligt att vara på is igen, även om det bara är för en vecka. Det var mycket folk (trodde många skulle vara borta eftersom det är sommar..) och det gick riktigt bra!

Idag
blir det dock ingen träning. Ska möta upp Lousie och Felicia efter jobbet och planera England! Jag och Louise åker iväg åt olika håll i helgen och kommer hem dagen innan vi åker och Felicia var oförskämt upptagen (hehe). Kort sagt, vi måste ses idag om vi ska hinna träffas innan Arlanda.

Nu
ska jag återgå till det elektroniska (sjukt sega) patentarkivet Ipendo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0