Kossa

2011-07-08 @ 11:17:15

Sista dagen på jobbet! Finalement :D Vi var nere i kaféet och fick jordgubbar och glass för ett tag sen. Det tog ett tag innan jag fattade att det var för att jag slutar som vi gjorde det. Haha! Jag blev iaf tackad och lyckönskad (med juridikstudierna) och välkomnad att komma nästa år igen. Dessutom fick jag ett tackkort i form av en patentmapp - såna jag jobbat med här! Kul minne liksom! Och en ko! (DeLaval producerar och säljer ko-grejer. Typ mjölkningsmaskiner och sånt)

Ja, inte en riktig ko alltså. En sån här leksakskossa :)

Jag kommer nog sakna att vara här. Lite iaf ;) Men det ska bli skönt med lov, sovmornar, sena kvällar och att få bete mig som en tonåring igen! Nu ska jag jobba på, jag hatar att lämna något utan att göra klart allt. Och det är troligt att jag inte hinna allt på den sista uppgiften (Som egentligen är en extrauppgift så det gör inte så mycket. Men ändå!)

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0