Maajkmasowski

2011-07-09 @ 14:37:56
Jag hatar att packa! Men ändå är det skitkul. Konstigt :P Nu håller jag på att packa inför en vecka i sommarstugan i Småland. Jag kommer hem en dag innan vi ska till Manchester. Panik!! Som sagt jag gillar inte att packa.

Är som tur är snart klar, vill verkligen åka nu. Så segt att gå omkring hemma och vänta på att åka. Har kommit fram till att jag inte har några snygga sommarkläder. Allt jag köpt lately har varit till jobbet dvs. kontorskläder :( Får bli lite shopping av summer wear i Värnamo!

Jag kommer förmodligen inte ha tillgång till internet under veckan så vi hös igen nästa lördag! Ha det bra så länge! Enjoy the summer! xD Puss!
Inte särskilt bra kamera, men ändå. Titta vad jag har på mobilen! Maajkmasowski från Monsters Inc. (Egentligen Mike Wasowski..) Från Japan, mina vänner köpte den till mig! Love it!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0