Sommarlov

2011-07-31 @ 11:58:57
Hejsan! Ni får ha lite överseende med my absence nu under sommaren. Att sitta framför datorn är inte min högsta önskan just nu när det är soligt och fint. Dessutom känns det för första gången som att deft är lov. Eftersom jag började med jobb sen England och nu massa traditioner med Carro så har jag inte riktigt hunnit inse att det är sommarlov..

I fredags var Felicia och Louise här med sina föärldrar, det var mycket trevligt. Och väldigt roligt att se hur lika alla är sina föräldrar, haha! Felicia hade med sig några av bilderna från England så vi fick se, mycket kul :) Jag ska visa er så fort jag får dem av henne ;)
Själv tog jag sammanlagt hela tre bilder..

Nu ska jag ut och njuta av mitt lov! Vi hörs senare xD
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0