The black suitcase is mine!

2011-07-15 @ 21:53:50
Packing and packing and yeah..? Nu är jag hemkommen till min sköna säng (sömnbrist pga hård säng), min garderob och internet. Känns skönt faktiskt. Hur skönt det än är att vara isolerad i en liten stad i södra Sverige med enbart sällskapet, shopping och arbete (så som målning och gräsklippning) att umgås med. Reta småstaden genom att peka ut dess (åtskildliga) brister som en äkta stockholmare har vi oxå gjort. (Trots att vi kommer från Södertälje, men enligt småländarna är vi stockholmare)

Lämnade småkusinerna gråtande (sötnosarna) och moster i stugan i morse, stannade till i Jönköping för att komplettera shoppingen och begav oss sedan hemåt till högläsning av första Harry Potter-boken, myspys!

Nu har jag vräkt ut innehållet i min smålandspackning och ska påbörja Englandspackningen. Vilket lär bli betydligt med omfattande än denna stug-visits klädbehov. Dessutom ska presenter till familjen få plats och rum för shopping lämnas. jag ser verkligen fram emot att få träffa fina Manchester-familjen igen! De är såna underbara människor. Jag har bara känt dem i tre år och ändå låter de mig flytta in hos dom lite näär jag vill och ta med mig vilka och hur många jag behagar. Adorable!

Min svarta resväska är framplockad, dags för provpackning nr 1!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0